در این مقاله ، به بررسی اتاق فرارهای اصفهان می‌پردازیم و به شما روش های رزرو اتاق فرار اصفهان را معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 31 July 2023

اتاق فرار اصفهان | از سرگرمی تا هیجان

اتاق فرار یک بازی گروهی است که در آن شرکت کنندگان باید با حل معماها و پیدا کردن راه حل‌هایی برای فرار از یک اتاق مخفی، از آنجا خارج شوند. این بازی در سال‌های اخیر در ایران و سراسر جهان بسیار محبوب شده است و اصفهان نیز یکی از شهرهایی است که اتاق فرار بسیاری در آن وجود دارد. در ادامه، به بررسی اتاق فرارهای اصفهان می‌پردازیم و به شما روش های رزرو اتاق فرار اصفهان را معرفی خواهیم کرد.

۱. اتاق فرار سلول

بازی سلول، قدیمی‌ترین بازی اتاق فرار اصفهان به شمار می‌رود که در تیرماه سال ۱۳۹۶ توسط گروه اسکیپ روم دات آی آر طراحی و توسط انجمن اوقات فراغت اجرا شده است. این بازی در سال ۱۴۰۱ توسط تیم اتاق فرار انجمن اوقات فراغت مورد بازنگری قرار گرفته و اینک تحت عنوان سلول (Revised)، با سبک تعاملی، نسخه جدیدی از آن در حال اجراست.

سناریو بازی: شما گروهی سارق و تبهکار بین المللی از نقاط مختلف دنیا هستید که در حین انجام عملیات مشترکی در مکزیک توسط گارد ویژه این کشور بازداشت و پس از محاکمه به حبس ابد محکوم شده اید. اینک به زندان فدرال مکزیک منتقل شده‌اید تا دوران حبس طولانی خود را تا زمان مرگ در آنجا طی کنید. اما ظاهرا خیال ماندن ندارید و مرگ را به حبس ابد ترجیح داده اید… آیا راهی برای فرار از بند تبهکاران زندان فدرال مکزیک هست؟

آدرس: اصفهان، بلوار سجاد، چهارراه آپادانا، ابتدای آپادانا اول، کوچه شماره۱۹ (شهریار)، پلاک۱۶، انجمن اوقات فراغت اصفهان

اتاق فرار اصفهان | از سرگرمی تا هیجان

 

1.اتاق فرار فرشته مرگ

بازی فرشته مرگ با طراحی تیم همکار انجمن اوقات فراغت، در اواخر سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد. این بازی با یک سناریوی تاریخی، ترکیبی است از معماهای نسبتا دشوار، ترس و نقش آفرینی بازیکنان، و به نظر می‌رسد کامل‌ترین بازی مجموعه از دیدگاه مخاطبان باشد.

سناریو اتاق فرار فرشته مرگ اصفهان: سال ۱۹۴۴ شعله‌های جنگ جهانی دوم در سراسر اروپا زبانه می‌کشد؛ اردوگاه آشویتس آلمانها مرکز نسل کشی یهودیان شده، در همین هنگام، دکتر ژوزف منگله- ملقب به فرشته مرگ- قرارگاهی ساخته تا بر روی شماری از زندانی ها، قبل از مرگ شان، آزمایشات غیر انسانی و بیرحمانه انجام دهد …

شما به عنوان نیروهای متفقین مطلع شده‌اید فرمانده‌ای عالی رتبه به دست دشمن اسیر شده و به این قرارگاه منتقل شده است …

گروه شما به عنوان کارآموز دکتر منگله و هر کدام با مسوولیتی مشخص به پیشگاه فرشته مرگ فرستاده می‌شوید، آیا می‌توانید از آن قرارگاه- با بیمارانی غیرعادی- جان سالم به در ببرید؟ خواهید توانست فرمانده متفقین را قبل از مرگ نجات داده و از آنجا خارج کنید؟! چالش بزرگ و خطرناکی پیش روی شماست…

آدرس: اصفهان، بلوار سجاد، چهارراه آپادانا، ابتدای آپادانا اول، کوچه شماره۱۹ (شهریار)، پلاک۱۶، انجمن اوقات فراغت اصفهان

2.اتاق فرار کالبد

اتاق فرار کالبد یکی از بهترین اتاق فرارهای اصفهان است که در مرکز شهر و در منطقه بزرگمهر واقع شده است. این اتاق فرار با تمامیت و جزئیات خود، شبیه یک بیمارستان روانی طراحی شده است و بازیکنان باید با تحلیل و حل کردن معماهای مختلف، به دنبال راه حلی برای فرار از بیمارستان باشند. این اتاق فرار با داشتن مراحل مختلف و چالش‌های متعدد، بسیار جذاب و پرطرفدار است.

سناریو بازی: اولین شیفت کاری …

آدرس اتاق فرار کابد: اصفهان، بزرگمهر خیابان آراسته نبش کوچه فردوس

3.اتاق فرار محتاله

اتاق فرار محتاله نیز یکی از بهترین اتاق فرارهای اصفهان است که در خانه اصفهان واقع شده است. این اتاق فرار با داشتن تم و دکوراسیون ترسناک، شبیه یک دنیای جادویی و خیالی طراحی شده است و بازیکنان باید با حل معماها و پیدا کردن کلیدها و شیفتگان، به دنبال راه حلی برای فرار از این دنیای ترسناک باشند.

سناریو بازی: بابا علمدار می‌گفت: «مُحتاله به ظاهر پیرزنی است دوره گرد و بیچاره و به باطن عجوزه‌ای حیله‌گر و مکاره، میگن هنگام زاده شدنش هفت سال سن داشته… پدرش جن بوده و مادرش پری…» ما هیچ وقت حرفای بابا علمدارو جدی نمی‌گرفتیم، چند وقتی شایعه شده بود که اون محتاله به روستا برگشته… اما قصه اصلی از جایی شروع شد که یه شب طوفانی، زنم «عَشیه» ناپدید شد….

آدرس اتاق فرار محتاله: اصفهان، خانه اصفهان، خیابان گلخانه

اتاق فرار اصفهان | از سرگرمی تا هیجان

4.اتاق فرار ترسناک طلعت

اتاق فرار طلعت یکی از اتاق فرارهای جذاب و پرطرفدار در اصفهان است که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. اگر علاقه‌مند به اتاق فرارهای ترسناک هستید می‌توانید سراغ اتاق فرار طلع برید. این بازی که داستانی روحی، جنی دارد میتواند تجربه هیجان‌انگیزی برای شما باشد.

سناریو بازی: پیرمردی در غسالخانه مشغول کار بود که یهو متوجه….

آدرس اتاق فرار طلعت: اصفهان، فولادشهر، حد فاصل مجتمع تجاری پاسارگاد

5. اتاق فرار راز جنگل:

اتاق فرار راز جنگل نیز یکی دیگر از بهترین اتاق فرارهای اصفهان است که در نزدیکی سد زاینده رود واقع شده است. در این اتاق فرار، بازیکنان به دنبال راهی برای فرار از جنگل سحرآمیز هستند. با حل معماهای مختلف و پیدا کردن اشیاء مخفی، بازیکنان باید به دنبال راهی برای فرار از این جنگل سحرآمیز باشند. با داشتن تم و دکوراسیونی زیبا و جذاب، این اتاق فرار در اصفهان برای علاقه‌مندان به دنیای طبیعت و ماجراجویی، بسیار جذاب و پرطرفدار است.

سناریو اتاق فرار رازجنگل اصفهان: تو هستی و یه باغ پر از گل و یه نقشه گنج که توی دستته. اگه زودتر از همه پیداش کنی گنج رو تو بردی. آماده ای؟

آدرس: اصفهان، میدان بزرگمهر، باغ گل‌ها

در کل، اصفهان یکی از شهرهایی است که اتاق فرار بسیاری در آن وجود دارد و هر یک از این اتاق فرارها با داشتن تم و دکوراسیونی منحصر به فرد، مراحل پیچیده و چالش‌های متعدد، برای علاقه‌مندان به این بازی گروهی، بسیار جذاب و پرطرفدار است.

روش های رزرو اتاق فرار در اصفهان

رزرو اتاق فرار در اصفهان به صورت آنلاین و یا حضوری امکان‌پذیر است. برای رزرو اتاق فرار، می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلفی که این خدمات را ارائه می‌دهند، استفاده کنید. این وب‌سایت‌ها اغلب به صورت آنلاین رزرو را فراهم می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تاریخ و زمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از پرداخت هزینه، رزرو خود را تأیید کنید.

همچنین برخی اتاق‌های فرار در اصفهان، امکان رزرو حضوری را نیز فراهم می‌کنند. برای رزرو حضوری، می‌توانید به صورت مستقیم به محل اتاق فرار مراجعه کرده و در محل به رزرو خود بپردازید.

در هر صورت، قبل از رزرو اتاق فرار، بهتر است با مطالعه نظرات و تجربیات دیگران در مورد آن اتاق فرار، اطمینان حاصل کنید که آن اتاق فرار مناسب و جذاب است و با سلیقه و علاقه شما سازگاری دارد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که تاریخ و زمان مورد نظر شما در جدول زمانی اتاق فرار موجود است و اقدام به رزرو قبلی کنید تا مطمئن شوید که در تاریخ مورد نظر، اتاق فرار برای شما در دسترس است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار